Recenze: Tělový peeling Bomb Cosmetics Brusinka a limetka

Tělový peeling Bomb Cosmetics
Brusinka a limetka
Tak to je síla! Tento peeling má naprosto úžasnou vůni, výbornou konzistenci a jeho použití je balzám pro pokožku i čichové buňky.

Tento limetkový peeling jsem vyzkoušela náhodou, protože většinou moc citrusové vůně nepreferuji. Ale bohužel, přišla zásilka a peeling měl prasklý kelímek, takže jsem jej už nemohla prodat. Tak jsem si řekla, že ho alespoň vyzkouším a uvidím jaký je. A jsem nadšená :)

Peeling má zelenou barvu a obsahuje i malá červená semínka z brusinek, které mu dodávají zajímavý a veselý vzhled.

Struktura peelingu je středně zrnitá, což je velmi příjemné. Pro pokožku není ani moc drsný, ani moc jemný. Dobře se nanáší a příjemně pokožku masíruje a prokrvuje. Obsažené oleje o ni navíc pečují a po peelingu už nemusím použít žádný tělový krém či máslo. Kůže je příjemně promaštěná.

A ta limetková vůně! Balzám na duši a vlna energie. Mírně sladká limetková vůně probudí vaše smysly a nabudí vás energií. Vůně je velmi příjemná a není agresivní, z čehož jsem měla strach. Na pokožce ulpí až do druhého dne, takže voní dost dlouho.

Peeling Bomb Cosmetics Brusinka a limetka překonal mé očekávání a velmi mile mě překvapil. Má příjemnou ovocnou vůni, které se nemusíte bát. Pokud máte rádi peelingy na olejové bázi s ovocnou vůni, doporučuji tento peeling vyzkoušet. Myslím, že budete taky tak nadšeni :)


Tělový peeling brusinka a limetka

Chcete vyzkoušet peeling Bomb Cosmetics Brusinka a limetka? Můžete jej zakoupit na e-shopu www.fitzona.cz.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Skvělý salát z červeného zelí

24 hodin s kosmetikou Mossa

Doplňky stravy a kosmetika na akné