24 hodin s kosmetikou Mossa

Mossa je přírodní lotyšská kosmetika, která obsahuje ve svých produktech vysoký podíl extraktů a olejů ze severského bobulového ovoce. V kosmetice najdete extrakty a oleje z borůvek, morušky, šípků, ostružin, malin a dalších. Toto ovoce je plné vitamínů a antioxidantů, které ocení každá pokožka. 
Kosmetika Mossa dodává pokožce intenzivní výživu, pečuje o ni a chrání ji. Produkty pečující o pleť jsou plné vitamínů a kyseliny hyaluronové, zklidňujících květinových vod a rostlinných olejů.
Certifikovaná kosmetika Mossa zahrnuje produktové řady pro pokožku v každém věku. Od prvotních příznaků stárnutí až po anti-age produkty.



Čistící krémová pěna (Youth Defence) - čistící pěna je vhodná pro všechny typy pleti. Krásně pokožku odlíčí, projasní a vyčistí.
Moje zkušenost: pěna má jemnou gelovo-pěnovou konzistenci, takže se po obličeji snadno roztírá a čistí pokožku. Na obličej stačí malé množství a i tak krásně pleť myje. Pěna má jemnou neagresivní vůni ve které ucítíte citrusy s tóny rybízu. Po opláchnutí je pokožka krásně hladká, vypnutá, odmaštěná a póry jsou stažené. Celkový pocit s čištění obličeje touto pěnou je velmi dobrý a mohu ji jen doporučit.











Pleťový olej Vitamínový koktejl - obsahuje 10 rostlinných olejů pro zdravou a vyživenou pokožku. Je vhodný hlavně pro suchou a citlivou pokožku, ale ocenila jsem ho i já se smíšenou pokožkou. 
Oleje: jojobový, olej ze šípků, malin, mandlový olej, avokádový olej, olivový olej, meruňkový olej, švestkový olej, pupalkový olej a ovesný olej.
Moje zkušenost: stačí jen pár kapek oleje a pleť si krásně promastíte. Olej zanechává na pokožce velmi příjemný pocit. Rychle se vstřebává. Pokožka je jemná a nemám pocit jejího stažení a sucha. Olej má příjemnou jemnou citrusovou vůni. Já jej používám na noc a poté již nepotřebuji žádný krém. I tak je pokožka nevysušená a jemná na dotek.








Intenzivně hydratující denní vitamínový krém - je vhodný pro všechny typy pleti. Chrání před vysušením a podrážděním, intenzivně hydratuje. Obsahuje rostlinné oleje, výtažky ze severského ovoce a kyselinu hyaluronovou.
Moje zkušenost: krém je bez parfemace a má jemně nažloutlou barvu. Velmi příjemně se nanáší a nezanechává pocit mastnoty. Dobře hydratuje pokožku a po namazání mizí pocit suché a svíravé pleti. Používám jej ráno a pak na něj nanáším tónovací krém. 









Tónovací hydratační krém - světle béžový tónovací krém jemně sjednocuje vzhled pokožky. Obsahuje minerální pigmenty, je mírně krycí a skvěle se přizpůsobí pleti. Je vhodný pro všechny typy pleti.
Moje zkušenost: tónovací krém nanáším ráno po použití pleťového krému. To není potřeba, ale já mám pak pocit suché pokožky, takže napřed použiji hydratační krém a pak tónovací. Krém se  výborně nanáší a nedělá na obličeji šmouhy. Přizpůsobí se tónu pleti a přikryje drobné nedostatky pleti. I přesto, že je světle béžový, používám ho na jemně opálený obličej a vůbec to nedělá barevné fleky, což je super, protože jsem se bála, že ho nebudu moci v létě používat. Pokožku nevysušuje a při jeho použití nepociťuji svíravý pocit, jako bych měla na obličeji masku.
Když ho porovnám s jinými tónovacími krémy, co jsem kdy používala, tak tenhle je jeden z nejlepších a mohu ho jen doporučit.


Co říci závěrem? Kosmetika Mossa mě velmi příjemně překvapila. Při její výrobě jsou použity velmi kvalitní přísady a to se pak odrazí na pleti. Moje pokožka je hebká, vypadá svěže a už mě tolik netrápí pocity suché a svíravé pokožky na obličeji. Pokud chcete vyzkoušet novou kosmetiku a dáváte přednost té přírodní, tak Mossu doporučuji.

Přírodní Lotyšská kosmetika bude již brzy k dostání na FitZona.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Skvělý salát z červeného zelí

Doplňky stravy a kosmetika na akné