Recenze: Balzámy na rty Dizao


Po nějaké době jsem si řekla, že vyzkouším nějaké balzámy na rty od Dizao. Došel mi balzám a rtěnku mám taky jen jednu, takže jsem vyzkoušela barvící i nebarvící balzámy. Musím říct, že obě varianty jsou parádní.

Balzámy na rty Dizao jsou malé, takže se vejdou do kabelky, batohu i kapsy a můžete je tak mít vždy po ruce. Design jejich obalů je velmi povedený a originální, takže se jej nemusíte bát vytáhnout ani na poradě, plese či večeři. Balzámy se prostě povedly od obsahu až po krabičku.


Dizao balzám na rty - Kala

Tento balzám na rty jsem si vybrala, protože jej lze zároveň používat místo rtěnky a má takovou
neutrální barvu. Nechtěla jsem na začátek nic výrazného, protože jsem netušila, jak moc bude barvit.

Balzám Kala je jemný, dobře se nanáší a rty jemně zbarvuje. Nemusíte mít strach ze syté barvy, zbarvení je lehké, ale viditelné a je to přesně to, co jsem chtěla. Jemně tónující balzám na rty, abych s sebou nemusela tahat jelení lůj i rtěnku, když chci použít oboje. 

Tento balzám mám v kabelce pořád. Používám ho nepravidelně a už ho mám asi čtvrtý měsíc a pořád mi ho dost zbývá. Rty jsou po něm vláčné a jemně zbarvené. Používá se dobře a jsem spokojená.

Balzám obsahuje ricinový olej, který pečuje o pokožku rtů, regeneruje ji a chrání před nepříznivými vnějšími vlivy. Dále v něm najdete bambucké máslo, kokosový olej a esenciální oleje. Všechny složky pečují o rty. Balzám nemá žádnou vůni.



Balzám na rty Klematis má oproti Kale výraznější barvu a rtům dodá vínový nádech. Barva je příjemná a když chci výraznější líčení, nebojím se ji použít.

Rtěnka a balzám na rty v jednom se dobře nanáší a zbarvuje rty do vínova. Navíc má tento balzám jemnou, příjemnou mátovou vůni. Rty jsou po použití vláčné, voňavé a dobře vypadají.

Díky svému složení, pečuje balzám účinně o pokožku rtů, regeneruje ji, chrání před vnějšími vlivy, hydratuje, eliminuje vznik suchých šupinek a chrání před vznikem drobných zánětů.

Balzám na rty Klematis doporučuji všem, kdo se nezaleknou vínové barvy svých rtů a zároveň chtějí o své rty pečovat. Balzám můžete mít díky jeho velikosti neustále po ruce a být tak pořád krásná :).

Dizao tónující balzám na rty - Klematis

Tento nebarvící balzám na rty se velmi příjemně nanáší a na rtech vytváří lehký lesklý film, který je vyživuje, pečuje o ně a dodává jim lesk. Má jemnou melounovou vůni.

Dizao balzám na rty - fík
Balzám s fíkem používám denně a mým rtům to prospívá. Jsou jemné a méně se mi na nich tvoří suché šupinky.

Vyzkoušela jsem jej i na lyžích a fungoval na jedničku. Žádné popraskané rty, suché šupinky či pálení rtů. Prostě paráda. Navíc je balzám celkem malý, takže jsem ho dala do kapsy a měla vždy po ruce. Balzám s fíkem tedy mohu jen doporučit.

Balzám s fíkem obsahuje složky, které mají vliv na stárnutí pokožky rtů. Kromě pečujícího karnaubského vosku obsahuje také výtažky z fíku, mučenky, olej z pačuli a bambucké máslo. Tyto složky hydratují rty a udržují je jemné a zdravé.
Výtažek z plodů mučenky je bohatý na vitamíny A a C. Předchází předčasnému stárnutí pleti a intenzivně vyživuje unavenou pokožku.


Všechny vyzkoušené balzámy na rty Dizao si získaly pevné místo v mé kabelce a při běžném denním líčení. Mohu je používat dle nálady a potřeby. Líbí se mi jejich jemné vůně i barvící vlastnosti. Pokud hledáte 100% zdravou péči o rty a případně v kombinaci s jemnou rtěnkou, tak balzámy Dizao jsou to pravé. Pokud je chcete vyzkoušet, můžete si vybrat ten svůj na www.fitzona.cz.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Skvělý salát z červeného zelí

24 hodin s kosmetikou Mossa

Doplňky stravy a kosmetika na akné