Recenze: Krém na ruce s aloe vera Finclub

Krém na ruce od Finclubu obsahuje 100% aloe vera gel, výživné oleje, přírodní extrakty z heřmánku, měsíčku a růže, alantoin, bambucké máslo, glycerina  a kyselinu hyaluronovou.

Díky svému složení má velmi příjemnou jemnou vůni a zanechává pokožku rukou hladkou a jemnou.

Krém na ruce s Aloe Vera

Krém má krémovo-gelovou strukturu a dobře se roztírá. Nezanechává pocit mastnoty ani mastný film, takže hned po namazání můžete začít opět s rukama pracovat a nebudete mít zamaštěný papír, klávesnici apod.

Já ho používám v práci. Vždy ráno mám pocit, že mám ruce vysušené a kůže je napjatá. Po namazání pocit napětí i suchých rukou vymizí a můžu hned pracovat, protože krém nezamastí vše okolo.
Vzhledem k tomu, že nepatřím k lidem, kteří mají často vysušenou pokožku rukou, stačí mi jej používat 1x - 2x denně, ale není problém jej používat častěji.

Krém je balen v praktické tubě, která se vejde do kabelky či si ji můžete postavit na pracovní stůl jako já. Budete jej tak mít vždy po ruce.

Krém s aloe vera od Finclubu mohu doporučit všem, kdo hledají krém, který nezanechává na rukou mastný film, příjemně voní, pečuje o pokožku rukou a zbavuje pokožku pocitu vysušení a napětí.

Chcete tento krém na ruce vyzkoušet? Můžete si jej zakoupit v našem e-shopu FitZona.cz.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Skvělý salát z červeného zelí

24 hodin s kosmetikou Mossa

Doplňky stravy a kosmetika na akné